zondag, november 09, 2003

Stomme Frontpage

Ja, ik weet het, velen zullen wij zot verklaren dat ik met Frontpage werk, maar dat is het enige dat ik ken, en ik ben nogal gemakzuchtig. Als iemand zich geroepen voelt om mij een goed ander pakket aan te raden en een woordje uitleg te geven, be my guest.
Maar ik heb dus een probleem : ik heb een nieuwe site gepubliceerd (ze is nog niet af, dus ga ik de url nog niet geven, want er ontbreekt nog te veel), en ik heb gebruik gemaakt van hover buttons, maar ze verschijnen niet. Er staat alleen een grijs balkje. Even gegoogled, en de fphover.class & fphoverx.class zouden ontbreken. Wat niet het geval is, die staan er wel degelijk. Maar ze voor alle zekerheid nog eens geupload. Geen verbetering.
Iemand misschien een idee hoe ik dit kan oplossen ? Ga zelf ook nog wat verder zoeken, maar van dit soort dingen word ik dus wild. Als dat stom program niet doet wat ik wil, zou ik die computer zo uit het raam smijten. Wat ik niet ga doen, want het is veel te koud, maar toch.
Dus, als er een goed ziel daar ergens is die me kan helpen, ik zal er ene trakteren als je het opgelost krijgt


Update : Is opgelost, hij vond zijn fphover.class en fphoverx.class idd niet, om één of andere vreemde manier zat er een verkeerde link naar die files in de source, effe aangepast en hij doet het weer. Wat zijn we toch gelukkig met die wondere software van onze grote vriend en voorbeeld Billeke van m'n Gateske En ik zal er mijzelf ene trakteren.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: