donderdag, november 20, 2003

Niet veel te melden vandaag

Niet veel te melden vandaag

Heb een dagje van thuis gewerkt, dus niet veel volk gezien (of gehoord). Heb wel een boel dingen kunnen doen die al lang op opvolging wachten, maar altijd van thuis werken, zou toch niets voor mij zijn. Ik ben een groepsdier. Ik moet mensen rond mij hebben, ik zou zot worden als ik altijd alleen thuis zou moeten zitten werken.
En ja, in die optiek is het heel gek dat ik schrijf, want als er één eenzaam beroep is, dan is het waarschijnlijk toch wel schrijver. Maar ja, dat doe ik dus ook niet fulltime hé, da's alleen voor 's nachts als ik gedurende de dag al genoeg mensen gezien heb en genoeg inspiratie (en frustratie) opgedaan heb om dat allemaal van mij af te schrijven.
Al moet ik zeggen dat het mij even niet goed afgaat. Die Vlaamse filmpkes gingen nog wel, maar de zin en moed om voor de zoveelste keer aan deel 3 (of 1) van de Meriumbe trilogie te beginnen, ontbreekt mij voor het moment. Maar dat is niet erg. Er is nog deel II, en ik heb nog wel 2 boeken liggen, die als het echt moet, snel kunnen omgevormd worden tot iets leesbaars, zodat mijn uitgever nog wel effe verder kan, zonder dat ik moet wakkerliggen over deel 3.

En oh ja, eergisteren bericht gekregen dat Wolven van de Calla van Stephen King onderweg is . Ik kan niet wachten. Dus ga ik waarschijnlijk eerst dat boek lezen vooraleer ik nog iets nieuw schrijf, maar dat heb ik er voor over. Voor al diegenen die een goed verhaal, een ridderverhaal, een fantasy verhaal, een spannend boek, een thriller, een liefdesverhaal of een science fiction verhaal willen lezen, kan ik de Donkere Toren serie ten zeerste aanbevelen. Meeeeeeeer van de moeite waard. Voor mij zonder twijfel van het beste dat King ooit geschreven heeft.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: