dinsdag, november 18, 2003

Seduced

Seduced

De nieuwe meidenband in Vlaanderen en Nederland. Met leden van Temptation Island. Ons aller Katrien Schotte, Cindy & Reshum. De band waar iedereen op zat te wachten. Met een ongelooflijke verzameling talent in drie meiden verzameld. Eindelijk, hier heb ik heel mijn leven op gewacht.
Ik was gewoon wild van het kleine stukje van hun eerste single die ze lieten horen. Die moet ik hebben. NOT
Wat ik wel wil doen, is een steunfonds oprichten voor hen. Want ze kunnen nog niet leven van hun eerste single. Duh. Alsof dat zou kunnen. Laat ons eerlijk zijn. Ik denk dat ze dezelfde weg opgaan als het groepje waar Joyce De Troch en een paar andere missen een paar jaar geleden mee gestart zijn. Eén, misschien twee hitjes en dan is het weer voorbij.
Maar, ik kan niet zeggen dat ze ongelijk hebben om het te proberen. Die kans mag je niemand weigeren. Maar of we hier met een blijvend fenomeen te maken hebben ?
Ik durf het ten zeerste betwijfelen. Ik ben in elk geval niet echt seduced door hun muziek. De rest... tja...

Blogje ',','

Geen opmerkingen: