dinsdag, november 04, 2003

Bring on the music
Na het praten met Kluifje over gitaar spelen, hebben de kriebels me weer te pakken gekregen. Weer iets om te doen, mijn gitaarspel verbeteren. So much to do, so little time. Maar ik moet zeggen, ik heb het nog niet helemaal verleerd. Mijn stemapparaat erbij gehaald, de acoustische gitaar (electrisch met een slapende 4-jarige in huis is niet echt aangewezen ;-) en versterker is trouwens toch kapot) gestemd, mijn verzameling plectrums gezocht, partituren bij elkaar gescharreld en hoort wat daar lieflijk uit mijn Ibanez gestroomd komt ? 'Streets of London' van Ralph mc Tell. Schitterend nummer, en zo goed als foutloos gespeeld door yours truly.
Allez, ik weet weer wat doen de komende weken. Zo ga ik deel drie van de Meriumbe trilogie nooit afkrijgen. Ne mens zou 24 uur per dag moeten kunnen bezigblijven ;-)
Blogje ',','

Geen opmerkingen: