maandag, november 03, 2003

De Laatste Show
Met Herman Brusselmans. Hij heeft gelachen, meer dan eens zelfs, dat moet wel een unicum zijn in de geschiedenis van de TV. Herman Brusselmans die lacht en als lief bestempeld wordt. Niet dat ik iets tegen hem heb hoor. Ik reken me niet bij die schare mensen die per sé voor of tegen Brusselmans willen zijn omdat dat staat, maar ik vind hem gewoon niet lief ;-)
Of zoals enkele van de beginnende auteurs (mijn collega's :-) die zichzelf verplicht zagen zich een extreme mening over Herman Brusselmans aan te meten, extreem voor of extreem tegen. Ik ben extreem tegen het extreem voor of tegen zijn van iets. Ik hou daar niet van. En als het al zo is, dan is dat je eigen mening, ik vind niet dat je dat voor iedereen op TV moet verkondigen, komt heel snel pretentieus over. Een eigen mening hebben, is goed, moet zelfs, maar met wat je op TV zegt, moet je altijd opletten, anything can and will be used against you ...
Daar heb ik echter voorlopig niet veel last van, van mijn mening op TV te moeten verkondigen. De cartoniste die na Brusselmans opgevoerd werd, vond ik echter wel lief, heel lief ;-)
Blogje ',','

Geen opmerkingen: