vrijdag, november 07, 2003

De Witte van Zichem

Net een stuk naar de Witte van Zichem gekeken. Zag ik daar toch een oude klasgenoot van mij. Den Pol Bosmans. Neen, niet de broer van dat typetje van Bart Peeters, maar den echte. Den Pol. Ik wist dat hij er in meespeelde, had het mij ooit gezegd, maar ik was het totaal vergeten. Tot ik zijn snoet daar zag opduiken, in de klas bij de Witte van Zichem (die ik trouwens ook al een paar keer in het echt ontmoet heb, den Eric Clerckx). Die kerel die in de klas de ruil begon met de jongen die voor de Witte zat. Da's den Pol.
Toffe kerel, weet niet waar hij nu uithangt. Is denk ik zo'n 17 jaar geleden dat ik hem nog gezien heb. Vreemd hoe je sommige mensen ineens uit het zicht kan verliezen en ze dan ineens weer opduiken, zij het deze keer niet echt, maar in een 25 jaar jongere versie

Blogje ',','

1 opmerking:

Unknown zei

Hallo zeg! Dat is lang geleden.
Google uit verveling mijn naam eens en dat kom ik op jouw blog uit. Lees verder en merk dat je een Queen fan bent ... Dat moet L.V. zijn.