zaterdag, november 29, 2003

Een positieve noot om de dag te eindigen

Een positieve noot om de dag te eindigen

Heb vandaag in de Standaard een kalender voor 2004 gekocht. Doe dat normaal gezien niet, maar deze vond ik gewoon leuk. 'Murphy's Law 2004'

En er stond een leuke op 14/2 : Valentijn voor zij die het niet mochten weten.

De wet van de ongelukkige liefde : Het is in de liefde al net zoals bij het telefoneren : vaak is de wederhelft niet te bereiken, soms ben je verkeerd verbonden en bij een andere gelegenheid zit er een derde op jouw lijn _

Cool, zit heel veel waarheid in.

En bij deze stop ik er voor vandaag mee. Genoeg geblogd. Ga nog wat zappen of schrijven, weet het nog niet. Heb het rijk voor mij alleen (op die kleine, slapende deugniet boven na, die aan het dromen is van alle spellekes die hij vandaag in het bos gespeeld heeft), dus doe ik wat ik wil

Blogje ',','

Geen opmerkingen: