maandag, november 03, 2003

F**king RTV
Dat vind ik niet leuk. Dan pakken ze mijn boek, steken dat in een trailer voor besprekingen tijdens de boekenbeurs, zenden dat weken aan een stuk uit, tonen mijn boek daar aan iedereen (wat heel goed is), maar zijn dan niet van plan om mijn boek daar te bespreken. Op wat trekt dat nu ? Ne mens zo voor de gek houden. Dat is er toch wel een beetje over.
Het is toch logisch dat je een nieuw verschenen boek, dat je in een trailer op TV toont, ook gaat bespreken. Het getuigt imho van weinig professionalisme om het anders te doen. Maar ja, ik zal dat wel niet objectief bekijken zeker ?
Enfin, ik vind het niet leuk, had er echt op gerekend. Ik stuur het door naar mijnen uitgever. Dat die er maar eens achteraan gaat. Want zo moeten ze niet beginnen. Ze hadden me ook min of meer een interview beloofd, maar ook dat was nougatbollen.
Maar wacht maar, als ik wereldberoemd ben, dan wil ik er nog niet meer opkomen ;-). Maar het ergste is nog, die zender heeft zijn kantoren hier in Heultje. Ze kunnen toch wel een lokale schrijver een beetje voortrekken, of mag dat niet ?
:-(
Blogje ',','

Geen opmerkingen: