maandag, november 24, 2003

44 minuten

44 minuten

Is het nieuwe record waarin ik vanin de kelders van het mooie Scarlet tot op de oprit van ons mooie huis gereden ben. Helemaal binnendoor. Van Vilvoorde de ring op, over de E19 tot in Zemst, vandaar langs het domein van Hofstade, over de brug van Schiplaken, richting Boortmeerbeek. Van Boortmeerbeek naar Rijmenam, en zo verder door een aantal dorpkes waar ik de naam zelfs niet van ken, naar Pijpelheide (mooie naam hé, bijna zo goed als Zoerle Parwijs, maar dan anders ). Dan naar Booischot, Westmeerbeek om uiteindelijk in het mooie en lieflijke Heultje te eindigen.
Het is bijna volledig binnendoor, 48 kilometer, en dat in 44 minuten, kruispunten, rode lichten en al dat soort toestanden meegerekend, dat is niet slecht. En voor iedereen nu gaat denken dat ik veel te hard gereden heb : dat is niet waar, ik heb me meer dan behoorlijk aan de snelheidsbeperkingen gehouden.
Maar ik was gewoon een stuk later dan gewoonlijk, zo'n drie kwartier, en dat scheelt enorm. Je kan overal doorrijden zonder te stoppen. Zo zou het altijd moeten zijn. Maar spijtig genoeg is dat niet het geval. File is er en zal er - zoals spam tegenwoordig - altijd zijn. Part of life, tot mijn grote spijt.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: