donderdag, november 20, 2003

Mijn vingertoppen doen pijn...

Mijn vingertoppen doen pijn...

Van het gitaarspelen. Ja, ik heb de microde weer goed te pakken. Heb de laatste twee weken meer gespeeld dan de afgelopen twee jaar. En dat allemaal dankzij Kluifje. Hij heeft mij terug besmet.
Niet dat ik daar kwaad om ben hoor, integendeel, ik doe het heel graag, het verzet de zinnen, en ik moet tot mijn grote verbazing vaststellen dat ik beter kan spelen dat ik ooit gedaan heb. Niet dat dat goed is, da's nog iets anders, maar om één of andere vreemde reden kan ik nu een aantal akkoorden makkelijker spelen dan voordien. En kan ik me makkelijker concentreren op de partituur.
Wat helemaal niet rijmt met de warrige brij die zich in mijn hoofd bevindt, maar toch is het zo. Misschien net daarom. Een manier om die warrige brij wat te ordenen. Wat wel eens mag....
Enfin, ikke dus veel gespeeld, maar nu moeten stoppen, wegens het wakker houden van mijn huisgenoten. Echte artiesten worden toch nooit erkend hé .

Blogje ',','

Geen opmerkingen: