zondag, november 09, 2003

Bad to the bone

Oftewel een blues klassieker. Ben in een blues mood, John Lee Hooker, Blues the heeler, en dat soort leuke toestanden. Is iets om op te freaken. Als er nu geen vrouw en kind lagen te slapen in dit huis, haalde ik mijn electrische gitaar boven en speelde ik de pannen van het dak. Maar ik vrees dat als ik dat zou doen, ik niet op de sofa, noch in de logeerkamer zou kunnen slapen, maar met heel veel geluk nog net in de garage
En dus zal ik maar braaf zijn, en die nummers enkel zachtjes door de boxen van mijn pc laten 'knallen' en denken dat ik mee aan het jammen ben
Wat ben ik toch een brave jongen. Zou Eddy C. Bertin dan toch gelijk hebben in Cerberus van deze maand dat ik te braaf ben ?

En hang daar nog eens Hallelujah van Jeff Buckley achter, I want you van Elvis Costello en Have a little faith in me van John Hiatt, en de avond kan niet meer stuk ...

Blogje ',','

Geen opmerkingen: