woensdag, december 31, 2003

Zover zijn we weer

Zover zijn we weer

De laatste loodjes van 2003 en in tegenstelling tot het spreekwoordelijke spreekwoord, wegen die niet het zwaarst. Integendeel. Niet veel gedaan vandaag. Zangertjes (zo'n 30) aan de deur gehad. Waaronder de drie meisjes van mijn broer en de twee kindjes van Els haar nicht. Die van mijn broer waren hier blijven slapen en het zijn voorbeeldige kindjes. ('k moet zien wat ik zeg, want de papa leest hier mee ). Maar echt niets op aan te merken hoor.
Heb ze namiddag dan naar huis gedaan en ze waren echt wel moe. Nog effe langs mijn roots en dan weer naar Heultje. Eerst het vlees voor vanavond bij de slager gehaald en dan nog effe poetsen en we zijn klaar.
Het heeft toch wel iets, oudejaar. Terwijl ik wachtte op de zangertjes heb ik nog een heel groot stuk van mijn nieuwe boek kunnen schrijven. En ondertussen luisteren naar Donna's top 2003. Wat kan het leven toch mooi zijn

En voor elk van jullie : een veilig en fantastisch oudejaar en zorg dat jullie goed en wel in 2004 aankomen hé. Wees voorzichtig !

Blogje ',','

Geen opmerkingen: