dinsdag, december 09, 2003

Dorst !

Dorst !

Het is 'beget' ver gekomen. Vandaag was er geen water meer in de coolers op onze verdieping (noch op andere verdiepingen), was er geen koffie meer in de automaten. Geen thee. Behalve beneden in het cafetaria. Daar stonden thermossen. Maar dat is tien minuten wandelen. En als je er dan bent, is de thermos leeg. Zo kan het niet verder. Ik ben gene moeilijke mens, maar als ze mij mijn basisvoorzieningen gaan ontnemen, ga ik boos worden. Verdorie.
En ik weet ook wel dat dit in orde komt, dat er een nieuwe firma is die dit allemaal gaat doen en dat dit maar tijdelijk is, maar toch is het niet leuk. Neh !
Gelukkig ben ik vanmiddag ne goeie paardensteak gaan eten met mijnen oude baas, met een goed glas wijn (ik weet niet of ik dat hier mag zeggen ) wat een stuk goed maakte.
Want tot overmaat van ramp was de verwarming vannacht nog stuk gegaan. En was het dus behoorlijk koud op den bureau. Wat natuurlijk wel helpt om niet in slaap te vallen , maar toch is het niet zo leuk.
Hopelijk morgen beter, want zo moeten ze niet beginnen. Dan ga ik moeilijk beginnen doen .

Blogje ',','

Geen opmerkingen: