zondag, december 28, 2003

Ik ben allergisch voor digitale camera's

Ik ben allergisch voor digitale camera's

Ik kan niet tot een andere conclusie komen dan de deze. Of beter nog, digitale camera's zijn allergisch voor mij. Nadat mijn Canon Digital Ixus II het tijdens de boekenbeurs begeven heeft en niets meer deed, zelfs z'n lens wou niet meer naar binnen schuiven, heeft vandaag het vervangtoestel dat ik van Foto Karel gekregen had - een fujipix en nog iets - het ook begeven.
Het deed plots niets meer, en de lens wou niet meer inschuiven. En dus kan ikke morgen met dat toestel terug naar Karel, met rode kaken en knikkende knien, hopend dat hij mij niet levend zal villen, hopend dat het mijne ook eens gaat gemaakt zijn.
Ik denk dat ik me toch maar bij de analoge toestellen zou moeten houden, al wil ik dat niet, want digitaal is veel veel handiger.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: