dinsdag, december 09, 2003

10.000 hits

10.000 hits

Kan het nog beter ? Op 8 december 2003 om 00:00 exact heb ik mijn 10.000e hit op deze blog gehaald. Kan het nog beter ? Neen toch ? Wie had dat 9 maanden geleden gedacht toen ik met dit blogje begon ? Ik in elk geval niet. Maar ik ben er blij om. Blij dat er mensen zijn die willen weten wat er in mijn leven, mijn hoofd, mijn hart, mijn buik omgaat. Die interesse tonen voor het produkt van mijn hersenen, voor die rare gedachten en gevoelens die zich in alle mogelijke en onmogelijke kronkels en bochten wringen, die alle moeite van de wereld doen om op een iet of wat ordentelijke manier naar buiten te komen en toonbaar te zijn voor de buitenwereld.
Of ik daar altijd in slaag, durf ik ten zeerste te betwijfelen. Mijn wijzigende gemoedstoestanden spelen daar zeker een rol in. Maar ik heb duidelijk het gevoel dat er licht is aan het einde van de tunnel. Dat we er bijna zijn. Dat de weg vanaf nu alleen maar bergop gaat. Dat hoop ik, dat voel ik, dat denk ik, dat weet ik !

En in dit moment van reflectie wil ik mijn steun betuigen aan mijn neef, wiens vrouw zwaar ziek is. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat alles weer goed komt, hoe klein die kans misschien ook is. Mijn gedachten zijn bij jullie ! Ik zal morgen aan jullie denken en bidden voor een goede afloop !

Blogje ',','

Geen opmerkingen: