zaterdag, december 13, 2003

XPI party

XPI party

Verdorie, er was weer veel volk. Het is toch ongelooflijk hoeveel mensen er blijven afkomen op die XPI parties. Hoe sterk de band is die gesmeed is tijdens de gloriejaren van Planet. Verbazingwekkend. Nooit eerder heb ik dit op een bedrijf meegemaakt. En ik vrees dat ik dit ook nooit opnieuw zal meemaken.
Niet dat ik melancholisch wil doen of depri, dat probeer ik achter mij te laten .... Maar het is gewoon een feit dat de Planet sfeer anders was dan eender waar. Het zal op Scarlet wellicht nooit zo worden, maar dat geeft ook niet. Scarlet is anders, het is geen Planet, dus moeten we ook niet krampachtig proberen vast te houden aan dat gevoel en dat kunstmatig opnieuw proberen te creeƫren. Dat zou toch niet lukken.
Maar het was wel heel leuk om al die oude bekende gezichten nog eens opnieuw te zien. Heel leuk.
Ik veronderstel dat de foto's dra op Dipfico zullen verschijnen, dus allen daarheen.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: