zondag, december 21, 2003

En we zijn weer vertrokken

En we zijn weer vertrokken

Met wat ? Met schrijven natuurlijk. Het verhaal waar ik zo ongeveer een maand geleden (of is het al meer) aan begonnen ben, heb ik weer opgepikt en ben ik verder aan het uitwerken. En ik moet zeggen, het vlot redelijk. En nu kan ik ook in de living schrijven en ondertussen online blijven. Met mijn USB Stickies. Leuk speelgoed, werkt goed. Alleen moet ik in de living er nog een verlengdraadje aanhangen zodat ik de Stick zelf beter kan richten. Want er zit nogal wat beton in ons huis. Het plafond is gewapend beton ipv welfsels en dat laat niet veel door. Maar boven werkt het wel goed, want daar zit een open hal tussen.
Ik heb dus weer inspiratie. Een goed teken denk ik....
En heb gisteren mijn IT infrastructuur in den bureau nog wat geoptimaliseerd met een USB hubje. Want ik heb daar vier USB spullen, met twee USB aansluitingen aan mijn docking. Dat is nogal een geknoei, altijd die draden verwisselen. Heb er eentje gekocht van Belkin met een eigen voeding. Werkt goed en heb nu 4 + 1 USB poorten, daar kom ik wel even mee toe. Ik heb heel even getwijfeld over eentje zonder voeding, maar dat is niet goed, een digitale camera kan daar niet tegen en voor het verschil van 15 euro moet je het niet laten. Als het niet werkt is je 15 euro ook naar de sjokedeisekes, nietwaar.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: