zondag, december 21, 2003

Kaartjestijd

Kaartjestijd

Naast pakjestijd is het nu natuurlijk ook weer kaartjes tijd. Een tijd waarin je kaartjes stuurt naar mensen die veel ziet en naar mensen die je niet veel ziet, maar die je veel meer zou willen zien. Waarbij je je elk jaar weer voorneemt om ze het volgende jaar meer te zien, maar waarbij je op voorhand weet dat dit wellicht weer niet gaat lukken.
Zoals ze zeggen : de weg naar de hel is geplaveid met goede voornemens. En als ik 10 euro kreeg voor elk goed voornemen dat ik ooit gemaakt heb, moest ik niet meer werken. Al heb ik soms ook wel eens eentje gehouden
En ben ik van plan er nu weer een aantal te maken, die ik echt ga houden : meer fun maken, meer vrienden zien, minder zagen, en ja, ook nog wat werken . En dan komt de rest allemaal wel in orde. Zeker weten. Want het zit allemaal in het koppeke, allemaal...

Blogje ',','

Geen opmerkingen: