maandag, december 15, 2003

Het is eruit ...

Het is eruit ...

Het is er inderdaad uit. Wat ? Wel, dat ik iets anders ga doen op het werk. Dat ik niet de firma ga verlaten, daarvoor is het hier veel te goed , maar dat ik iets anders ga doen. Een nieuwe uitdaging. Iets waar ik al heel lang mee in mijn hoofd zat, al vijf jaar om juist te zijn, en wat ik nu begin volgend jaar effectief ga aanvatten.
Het is spannend, het is leuk, en het zal een uitdaging zijn. Maar met een beetje geluk zal ik dat wel tot een goed einde brengen zeker ?
Ben vooral blij dat het nu geweten mag zijn, want ik hou er niet van om geheimzinnig te doen voor mijn team, noch dat zij het van iemand anders zouden te horen moeten krijgen. Maar dat hoeft dus nu niet meer. En dus kan ik langzaamaan beginnen aan een nieuwe fase in mijn professioneel leven. De zoveelste, want ik heb al echt vanalles gedaan. En dit komt er dus bij. Goed hé

Blogje ',','

Geen opmerkingen: