maandag, december 15, 2003

Going Wifi

Going Wifi

Tenminste, dat probeer ik, maar het lukt niet erg. Heb een wirelass pcmcia kaart in mijn laptop die ik voor testen op Scarlet heb, maar die krijg ik niet aan de praat. In het begin vond ie ze nog, maar had ie verschrikkelijk slechte ontvangst. Drivers geupgrade, maar nu vind ie de kaart helemaal niet meer.
En de Wifi DSL router die ik van Highfly gekregen heb om te testen, doet ook al niet wat ik er van verwacht. Los van het feit dat ik hem wireless niet kan vinden, maar dat ligt dus aan de kaart, kan ik hem ook niet configgen. Had hem via Ethernet gekoppeld, log er op in, pas een paar dingen aan en dan verliest hij gewoon zijn verbinding en is ie niet meer terug te vinden.
Het ligt misschien aan mij, maar er gaat hier toch wel iets grondig mis.
Maar binnenkort een wireless access pointje van Topcom, en dan 2 wireless USB sticks, hopelijk gaat dat wel beter. Want ik wil wireless kunnen werken. Kan ik in de living schrijven en ondertussen nog wat surfen. En met Els chatten terwijl zij in haar bureau zit en ik in de mijne. Dan 'zien' we elkaar misschien wat meer...

Blogje ',','

Geen opmerkingen: