dinsdag, december 02, 2003

Effe er tussenuit

Effe er tussenuit

Morgen en overmorgen knijp ik er effe tussenuit. Even over en weer naar Ierland op een business trip. Met 's avonds waarschijnlijk de verplichte Guinness, al ga ik toch proberen er niet te veel van te drinken, want ik weet hoe dat afloopt...
Heb echt het gevoel dat ik het nodig heb, want de afgelopen dagen zijn, hoe zou ik het zeggen, speciaal geweest...
Men zegt dat men soms beter twee keer nadenkt voor men iets zegt, wel ik kan dat beamen. Ne mens (toch een kieken zoals yours truly) zou beter drie keer nadenken voor hij iets zegt (of mailt of instant messaget of whatever). Dan zou hij niet zo vaak stommiteiten zeggen, niet zoveel mensen kwetsen (en vooral zij die hij niet wil kwetsen) en zou het leven allemaal een stuk makkelijker zijn....
Maar er is hoop, hoop dat het allemaal in orde komt. Op voorwaarde dat yours truly natuurlijk niet weer zo'n stommiteiten gaat doen. Maar ik denk dat ik het gesnapt heb. Ik denk dat ik nu weet hoe ik me moet gedragen. En ik zal me gedragen. Want dit soort toestanden wil ik niet meer. Echt niet. Echt echt echt niet.

En neen, vraag me niet waar dit over gaat, want ik zeg het niet, dit moest me alleen even van het hart. Schrijven lucht op zegt men (men zegt duidelijk veel ...), en ja, dat is ook zo. Laat de tijd nu maar de rest doen...

Blogje ',','

Geen opmerkingen: