donderdag, december 25, 2003

Lichtjes

Lichtjes

Het wordt alsmaar erger en erger. Na Itegem is de nieuwe place to be Donk. In Herk-de-Stad. We zijn er straks even doorgereden en het was de moeite. Al moet ik zeggen dat hetgeen ze in Itegem doen toch nog altijd een klasse hoger is. Maar daar zijn ze natuurlijk al heel lang bezig. Daar hebben ze jaren ervaring met het volhangen van huizen, bomen, planten, struiken en dies meer met lichtjes in alle mogelijke en onmogelijke vormen en kleuren. Al vind ik persoonlijk dat verschillende kleuren niet kunnen. Dat is natuurlijk mijn mening, maar dan wordt het een echte kakafonie aan kleuren als groen, rood, blauw etc hun intrede doen in het overigens gele straatbeeld.
Maar eigenlijk mag het voor mij ook wat minder zijn. Het is wel eens leuk om door te rijden, als het maar niet te veel wordt. Al lijkt het erop dat het elk jaar erger en erger wordt en hou ik mijn hart vast als ik eraan denk waar dit gaat eindigen. Kitsch ten top. ole ole, laat maar komen.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: