dinsdag, december 16, 2003

Dit roept vreemde gedachten bij mij op...

Dit roept vreemde gedachten bij mij op...

Het kan aan mijn verdorven geest liggen, dat is best mogelijk, maar toen ik vandaag op weg naar huis volgende nummerplaat voor mij zag rijden (met nog een auto eraan vast bevestigd), kreeg ik toch een visioen van vreemde dingen.

Een rare combinatie : PYP (ik weet niet wat ik me hierbij moet voorstellen, maar het roept ergens een beeld op dat iets met seks te maken heeft, weet niet goed wat, maar het moet zo iets zijn...)
En dan het tweede gedeelte. 692. Heeft dezelfde associatie als het eerste deel, maar ik kan me niet goed herinneren wat het nu was. Ach, zal nog wel eens terugkomen, ooit, als mijn geheugen terugkomt. Al weet ik niet of dat nog zal komen, op mijnen leeftijd gaat het alleen maar bergaf, maar als er iemand mij misschien zou kunnen helpen en mij uitleggen wat die mogelijke associatie zou kunnen zijn, zou ik hem of haar heel dankbaar zijn...

Blogje ',','

Geen opmerkingen: