zondag, december 07, 2003

Remember the Titans

Remember the Titans

Veel was er gisteren niet op TV, maar Remember The Titans mocht er wel zijn. Al wist je op voorhand dat het goed ging aflopen, dat ze alle wedstrijden gingen winnen, en al voelde ik aan mijn water dat er onderweg nog iets dramatisch moest gebeuren - het ongeluk van Gerry - toch mocht de film er best zijn. Het moet toch iets geweest zijn, die eerste gemengde scholen in de USA. En natuurlijk zijn we allemaal verontwaardigd als we zien hoe de zwarten daar toen behandeld werden, maar als we heel eerlijk zijn, doen we dan hier niet vaak hetzelfde met mensen van andere rassen en origine die hier bij ons wonen ? Ja toch !

Daarna nog naar het 46664 - AIDS awareness concert gekeken op NL 3. ttz, een poging tot, want ik moet na zo'n tien minuten in slaap gevallen zijn en ben in de zetel wakker geworden toen het scherm helemaal blauw was en er niets meer te zien was. Zo rond half twee. Maar was wel een goed concert.
Ben dan maar stante pédé in mijn bed gekropen en geronkt tot vanmorgen. Ik ben precies nog niet helemaal bekomen van de afgelopen week ....

Blogje ',','

Geen opmerkingen: