zaterdag, december 27, 2003

De Carwash

De Carwash

Waar is de carwash ? Vroeger, toen de dieren nog spraken en we nog allemaal gezellig in Antwerpen werkten, kon ik voor of na het werk rap effe door de carwash aan den Total rijden. Op vijf minuten was mijn buske gewassen en kon ik er weer effe tegen. Maar nu gaat dat niet meer. En in Vilvoorde - waar het ook gezellig is hoor - is er geen carwash vlakbij. Toch nog niet gevonden in elk geval.
De laatste keer dat ik er door gereden ben, was toen ik zo'n goei maand geleden in Antwerpen moest zijn voor mijn winterbanden. Maar meer dan een maand zonder wassen met dit weer, je kan je wel voorstellen hoe mijn buske er nu uitzag. Dus was ik al van plan hem dan toch maar zelf te wassen. Al doe ik dat niet graag, zo'n buske is veel te groot om te wassen. (buske = monovolume nvdr) Ik rij er heel graag mee, maar één van de nadelen is zeker dat het te groot is om te wassen.
Ik had mijn slechte kleren al bijna aan toen ik gered werd door Els. In Hulshout is een self carwash. Waarom ga je daar niet. Goed idee ! Ikke naar daar, centjes in de automaat en het pistool lustig zijn werk laten doen. En mijn buske is weer (zo goed als) proper. En ikke ben wel een beetje nat, maar toch een stuk minder als dat je alles zelf moet doen. Daar ga ik zeker nog naar toe gaan. Voor het weer té schandalig wordt, zoals het nu was.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: