zondag, januari 25, 2004

Wie kan er nog volgen ?

Wie kan er nog volgen ?

De reclame voor de nieuwe Freelander al gehoord ? Je kan er alle mogelijke opties op krijgen : ABS, PDC, ETC, EBD, HDC, IRD, en ga zo maar door. Weet iemand wat dit allemaal wil zeggen ? Ik niet anders. ABS ken ik. Al de rest is chinees voor mij. Ik weet niet of dit de juiste manier is om mensen te overtuigen een Freelander te kopen, want geen kat die weet waar het voor staat. Misschien is dit wel de bedoeling ? Misschien ze bij Landrover de mensen wel murw slaan en hen zo overtuigen een auto van hen te kopen, maar bij mij lukt dat in elk geval niet.

Ik moet echter wel toegeven dat het een heel mooie wagen is, al moet ik ook bekennen dat mijn voorkeur qua SUV op dit ogenblik zeker naar de Volkswagen Touareg blijft uitgaan. De mooiste Off Road (of All Road) van het ogenblik.
Blogje ',','

Geen opmerkingen: