vrijdag, januari 09, 2004

Invasie van de Touaregs

Invasie van de Touaregs

Daar lijkt het wel op hier in Heultje. Elke dag zie ik er meer verschijnen. En ik weet niet of er zoveel begoede burgers wonen in dit mooie, landelijke dorp, want het is echt geen goedkope auto, maar het is wel. Bijna dagelijks zie ik er hier of daar eentje rondrijden en het zijn zeker niet altijd dezelfde.
En ik ben natuurlijk stikjaloers, want ik vind die Touareg minstens zo mooi, neen, zeg maar mooier dan de BMW X5 of de Mercedes M serie. Ook zeker zo mooi als de Land Rover. Alleen is hij (zolang ik geen bestseller schrijf of beter nog, zolang hetgeen ik schrijf geen bestseller wordt, want dat is toch wel een kleine nuance...) buiten mijn bereik. En zal ik moeten tevreden zijn met een buske. Maar dat is ook goed genoeg hoor. Ik ben daar heel tevreden mee.
Alleen vind het behoorlijk opvallend dat er hier zoveel rondrijden. En dat voor een auto die begint vanaf zo'n 40.000 euro, wat toch niet niks is.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: