vrijdag, januari 23, 2004

Nelly Furtado

Nelly Furtado

De nieuwe van ons Nelly, Powerless, is een dikke schijf. Ik vond haar vorige nummers ook wel redelijk goed, maar dit is toch wel echt een topper. Een dame die we nog veel gaan horen, imho. Ik zal er in elk geval nog veel naar blijven luisteren. Zo mogen ze er nog wat meer uitbrengen.
Bovendien is Nelly Furtado niet alleen een zeer goede zangeres, ze is nog zeer mooi ook. Een fręle, elegante verschijning, zoals er wel meer mogen zijn in deze wereld. En als ze dan ook nog eens goed kunnen zingen, is dat helemaal meegenomen, niet ?
Zoals Dido, ondanks het zeker honderd keer beluisteren van haar nieuwe CD, 'Life for Rent', blijf ik het een ongelooflijk goede schijf vinden. Die ik niet moe gehoord raak. Zo mag ze er nog wel een aantal uitbrengen, ik koop ze allemaal. En als ze eens in de richting van deze contreien komt, zal ik op de eerste rij staan. Zeker weten !

En nu we toch bezig zijn over muziek, ben op zoek naar een best of Talking Heads, maar kan hem niet direct vinden. 't Is te zeggen, op Proxis kan ik wel een 3CD + DVD, maar dat is me wat te veel van het goede. Meer dan 56 euro voor eigenlijk maar 1 CD die ik zoek is een beetje overdreven. Mocht iemand weten of er een goede, 1CD best of van Talking Heads verschenen is, please let me know.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: