maandag, januari 05, 2004

Ik zou het nog vergeten

Ik zou het nog vergeten

Maar ik heb weer een boek af. Yep, nummer acht. Al zijn nummer drie en nummer vier nog niet af. Nummer vijf tot acht nu wel. En één en twee natuurlijk ook. Maar neen, ze hebben niet allemaal iets met elkaar te maken. Dat zou een beetje overdreven zijn hé. Een trilogie is een trilogie en dat is meer dan genoeg. De rest is allemaal anders. Van thriller tot romantisch (ooohhh) verhaal, van fantasy tot psychologische thriller.
Allez, ik denk toch dat het zoiets is, of het dat ook echt is, daar zal iemand anders over moeten oordelen, dat kan ik zelf niet meer. Toch niet helemaal. Maar ik vind ze wel niet slecht, in alle bescheidenheid. Maar ik vrees dat jullie nog een paar jaar zullen moeten wachten vooraleer deze hersenspinselen ooit het daglicht zien. Maar ik weet dat mijn echte fans zolang willen wachten.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: