zaterdag, januari 31, 2004

Hij is terug !

Hij is terug !

Jawel, hij is terug, mijn Canon Digital Ixus II. Ik had het niet verwacht, maar ik moest voor iets anders bij Foto Karel zijn en wat krijg ik daar voor mijn neus ? Mijnen Canon was terug.
En wil je weten hoelang die al gemaakt was ? Al twee maanden ! Jawel, al twee maanden. Zolang is hij aan het rondzwerven geweest door het land, terechtgekomen bij een andere aankoopvereniging en blijven liggen. En Canon die niet wist waar hij was. En die andere vereniging die niets van zich liet horen. Het is godgeklaagd, echt waar.
Karel kan er niets aan doen, maar over Canon ben ik niet echt te spreken. Maar soit, ik heb het toestel terug en het is zalig om er mee te werken. Superhandig in gebruik, een scherm dat honderd keer beter is dan dat van de vervangtoestellen, klein, compact, gebruiksvriendelijk, het toestel dat ik wilde.
Nu hoop ik dat het niet meer weer stuk zal gaan, maar dat zal wel niet zeker.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: