donderdag, januari 22, 2004

Mijn zendertje is behekst

Mijn zendertje is behekst

Mijn Hormann zendertje om de poorten thuis mee te openen. Als het vastpak en op het knopje duw om de poort te openen, gebeurt er niets. Hou ik het zendertje op exact dezelfde manier vast, maar kijk ik er naar, dan gaat de poort wel open. En dat zowel bij de poort vanvoor aan de oprit, als bij de poort van mijn garage zelf. Ik snap er niets van. En het is niet dat het een keer gebeurd is, neen het is gebeurt dagelijks. Uit mijn ooghoeken zie ik dat het controlelampje aangaat, maar als ik er niet echt naar kijk, gebeurt er niets.
En nu denkt u wellicht, nu is hij helemaal zot geworden ? Wel, wellicht hebben jullie gelijk, maar toch klopt dit. Ik snap het zelf ook niet, maar het is wel echt. Het werkt niet altijd, dat moet ik toegeven. Maar het is toch wel te vaak al zo geweest om nog toeval te zijn. Ik geloof niet dat een zendertje gevoelens heeft, maar in dit geval lijkt het er toch wel op dat dit kastje alleen maar wil werken als het de nodige aandacht krijgt. Klinkt logisch, mensen zijn ook wel zo, maar ik wist niet dat de vooruitgang al zo ver was dat er gevoelens in een stom (sorry zendertje) kastje gestoken wordt om een poort te openen.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: