zondag, januari 04, 2004

Back to normal

Back to normal

Het laatste van de nieuwjaarsfeestjes zit er op. Bij tante I. Nu kunnen we weer aan een normaal ritme beginnen. Geen zwelg- en drinkfestijnen meer, maar gewone, normale, magere kost (yak )
Al zal dat wel nog meevallen, want er staan nog een boel etentjes met vrienden en vriendinnen op het programma voor de komende weken. Mensen die je met het nieuwe jaar nog eens wil zien, waar eigenlijk gewoon elk excuus goed is om nog eens mee af te spreken en bij te kletsen over wat zij allemaal in hun leven meemaken. Daar moet je gewoon altijd tijd voor maken, niet ? Vind ik toch.
In elk geval, ik zal toch weer een beetje op mijn lijn moeten letten, want als ik nu op controle zou moeten gaan bij de dokter, kreeg ik zeker een rode kaart. Maar dat doen we dus gewoon niet hé. De eerste maand wordt er bij mij geen bloed getrokken. Voor niets. Neh

Blogje ',','

Geen opmerkingen: