zaterdag, januari 17, 2004

Ik haat kortsluiting in mijn hoofd

Ik haat kortsluiting in mijn hoofd

Da's wel het minste wat je kan zeggen. Gisterenavond weer prijs, voor de tweede keer op twee dagen. Net toen ik wilde beginnen eten op het nieuwsjaarsfeestje op Scarlet begon het aura weer. De kenners zullen weten wat ik bedoel, degenen die het niet weten, je wil het niet weten. Echt niet.
En ikke dus weer naar huis, geen feestje, wel de wachtzaal van de dokter, met de vraag : verlos mij van dit kwaad. Maar veel is er niet aan te doen. Heb weer een nieuw medicijn gekregen om te proberen. Ga zien wat dit geeft, al hoop ik dat ik het niet nodig zal hebben.
Al ga ik wel naar een neuroloog gaan om te zien of ze mij er niet langer vanaf kunnen helpen. Want hier kan ik moeilijk mee leven. Een of twee keer per jaar is doenbaar, een keer per dag helemaal niet.
Maar we blijven lachen, zeker weten. En ja, de dokter zei ook dat ik stresssituaties moest proberen te vermijden. Ja, dat weet ik ook wel, maar dat is allemaal makkelijker gezegd dan gedaan....
Maar volgende week begin ik mijn Jembilessen. Misschien dat dat wel helpt en genoeg ontspanning brengt. Ik hoop het in elk geval wel. Maar van die Jembilessen zal ik later nog wel meer vertellen. Nu gaan we naar het AfriacMuseum in Tervuren. De wilde dieren bezoeken.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: