maandag, januari 12, 2004

Vlaamse Filmpkes

Vlaamse Filmpkes

Wel, minder goed nieuws van het literaire front. Averbode wil de drie Vlaamse Filmpkes die ik al doorgestuurd had niet uitgeven. Waarom ? Omdat ze te feitelijk zijn en te weinig verhalend ? Hallo, hoe kan je nu een verhaal vertellen zonder feiten. En dat in 36.000 tekens ? Nou ja, het zal wel aan mij liggen dat ik dit niet accepteer natuurlijk, maar mijn wraak zal zoet zijn . Als zij ze niet goed genoeg vinden, dan vraag ik de mening van jullie.
Ziehier het eerste Vlaamse Filmpke dat ik geschreven heb.
Het Boekenbeursmonster.
Wat ik jullie nu zou willen vragen, is : lees het aub en zeg mij wat jullie ervan vinden. Eender wat, goed of slecht. Vreselijk of hemels. Zeg het mij. Ik wil het weten. Ik moet het weten. Mail het mij, of zet het hier als commentaar, maar please, please, please, vertel mij wat jullie er van vinden. Dan kan ik er van leren en NOG betere verhalen schrijven. (en mijn excuses voor de layout soms, de pdfwriter heeft er soms gek mee gedaan, maar dat doet niks af aan de inhoud hé .
Met alvast mijn oprechte en welgemeende dank voor deze bereidwillige bijdrage aan de literatuur in dit Vlaanderenland. Waar, zoals met zovele dingen, ook de literatuur voor een groot stuk gebouwd is op connecties. En natuurlijk zeg ik dit omdat ze ze niet willen uitgeven. Maar geloof me, het is zo. Ik heb al één en ander gezien in mijn korte literaire carriere en het is niet anders dan in andere sectoren....

Blogje ',','

Geen opmerkingen: