maandag, januari 05, 2004

Wat zat er in de post vandaag ?

Wat zat er in de post vandaag ?

Wat zat er vandaag in de post ? Een DVD, neen een dubbele DVD van Trainspotting. Een vrij goede (als ik goed ingelicht ben) film uit de UK. Een tijdje geleden heb ik eens aan een wedstrijd meegedaan op www.trends.be, maar was dat al helemaal vergeten. Maar vandaag zat er een DVD met begeleidend briefje in de bus van Trends. Ik had een DVD gewonnen. Dat valt nog eens mee. Want veel winnen doe ik normaal gezien niet. Ik heb niet rap geluk in het spel, wat zich dan vertaalt in ....

En wat zat er nog meer in de post ? Op Scarlet dan. Een CD met de foto's van Ierland. Foto's waarop ik in nogal compromiterende omstandigheden op de gevoelige plaat (al klopt dat tegenwoordig niet meer) ben vastgelegd. Aan de bar (al is dat niet zo'n probleem, dat gebeurt wel meer), maar ook terwijl ik snuiftabak aan het snuiven ben. En dat voor een fanatieke anti-roker. Nou moe. Die CD verdwijnt morgen in een safe, zodat hij nooit tegen mij kan gebruikt worden

En voor de rest ? Nog wat kerstkaartjes. Gelukkig geen rekeningen. Daar hou ik niet zo van. Die mogen ze houden.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: