zaterdag, januari 24, 2004

Lord of the Rings, Return of the king

Lord of the Rings, Return of the king

Ik had hem nog niet gezien en dat kon zo natuurlijk niet blijven. Dat mag niet voor een rechtgeaarde fantasy fan. En dus toog ik gisteren naar Kinepolis Leuven om naar dit slot van de fantastische trilogie te gaan kijken.
Ik heb me wel moeten wegsleuren op de drink van onze Carl waar het naar goede gewoonte weer behoorlijk gezellig was, de files op de E40 en E314 nog trotserend om nog redelijk op tijd in Leuven aan te komen.
En ik moet zeggen, het was een meer dan goede film. Schitterend, indrukwekkend, fenomenaal, gewoon beregoed. Anders dan de boeken op sommige punten, maar niet op een storende manier. Gewoon goed. Die wil ik nog wel eens zien.
Het was een bijzonder leuke ervaring. Het enige minpunt was de stroom aan smssen die mijn film toch wel enigszins verstoord hebben, SMSsen om te melden dat er problemen waren. Het hoort bij de job, maar soms is het toch wat te veel .... Zeker als je rustig in de cinema zit, genietend van een goede film. Maar ja, het hoort er bij. Niet voor lang echter meer, dan zal ik hier niet meer voor moeten opdraaien...

Blogje ',','

Geen opmerkingen: