zaterdag, januari 03, 2004

Ik weet het niet meer...

Ik weet het niet meer...

Wat ik wilde zeggen. En ik weet ook niet hoe het komt. Wilde ik überhaupt nog iets zeggen of niet ? Ook dat weet ik niet meer. Neen, ik weet niet veel meer. Maar vraag me niet waarom, want ik weet het niet.
Komt dit verward over ? Wellicht wel, al weet ik dat niet zeker. Denkt nu iedereen : die is helemaal zot geworden : waarschijnlijk wel, of misschien ook niet.
Enfin, tot zover deze post, of is het geen post ? Wat is het dan wel ? Ik weet het niet. Of weet ik het wel ? Misschien wel, misschien niet, moet er eens over nadenken, in elk geval, ik denk (al ben ik daar niet zeker van), dat ik nog wat verder ga oprommelen en dan naar Westel ga vertrekken. Allez, dat denk ik hé, want ik weet het nog niet zeker.
Misschien tot nog eens en misschien ook niet. Of wel ? Ik weet het niet...

Blogje ',',' (denk ik...)

Geen opmerkingen: