maandag, januari 19, 2004

Babysitten

Babysitten

Allez, ttz, het baby-achtige is er al wel een tijdje van af bij onze Bram, bijna vijf is hij nu. Maar hij was ziekskes en we hadden geen opvang, dus heb ik deze namiddag thuis gewerkt. Heb wel veel gedaan, maar niet helemaal wat ik wilde doen. Wel altijd voor het werk bezig geweest (voor diegenen die anders zouden durven denken), maar er kwam weer vanalles tussen, waardoor ik de dingen die ik wilde doen, niet heb kunnen afwerken. Zal voor een andere keer zijn dan, nietwaar.
Maar ondertussen is onze Bram al een beetje beter, alhoewel hij nog behoorlijk hoest en koorts heeft. Maar een bezoek aan zijn lievelingsdokter (die hem ook altijd graag ziet komen, want een bezoek van onze Bram noemt hij een hoogtepunt in zijn dag) heeft hem al een stukje beter gemaakt en nu nog wat medicijnen slikken, dan zal hij binnen een paar dagen wel weer de oude zijn.
Tja, dat heb je met kinderen hé. Die worden ziek. En volwassenen ook, want vanmorgen begon ik de eerste symptomen van griep te voelen, nu lijken ze even voorbij te zijn, ik hoop dat dit zo blijft, anders kan ik naast hem gaan liggen.... En daar heb ik niet veel zin in. Ben liever thuis als het weekend is, of als ik congé heb, ziek zijn is niets voor mij.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: