vrijdag, september 26, 2003

Zijn we d'r klaar voor ?
We zijn d'r klaar voor. Alles is voorzien, morgen de zaal klaarzetten, tafels, stoelen, podium, geluid, drank, versiering, posters, snoep, etc. Alles is, moet alleen nog in de juiste volgorde aan elkaar gehangen worden. En dan kan het spektakel beginnen. En ik word (t -> vandaar dat ik dt fouten begin te maken ;-) zenuwachtig terwijl ik dit typ.
Het valt totnogtoe behoorlijk goed mee met de zenuwen, maar ik denk dat ik er morgen van ga weten. Maar ja, daar had ik maar eerder aan moeten denken toen ik er aan begon. Maar hoe had ik nu kunnen weten dat er iemand zo gek gevonden zou worden om mijn boek uit te geven ? Dat is toch absurd ? ;-)
Enfin, het is nu zover, niets meer aan te doen, en het is best leuk. Als er nu nog wat volk komt en als ze het boek nu nog allemaal gaan goed vinden (en kopen natuurlijk ;-), dan ben ik een zeer gelukkig man. Ben ik nu al wel, maar het kan altijd nog erger.
Voor zij die niet kunnen komen, duim voor mij, en je kan altijd nog eentje bestellen hoor. Ik heb er nog en als ze op zijn, kan ik er altijd bijkrijgen. Niemand moet zich geremd voelen om een boek te bestellen. Het is perfect normaal dat je zo iets goeds wil lezen. Niets om je voor te schamen :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
En voor de eigenlof helemaal te erg wordt, zal ik maar stoppen en gaan slapen, want het wordt morgen een drukke dag.
Just go with the flow and ride the waves :-)

Blogje ',','

Geen opmerkingen: