donderdag, september 18, 2003

Speed
I feel the need, the need for speed. Wie het ooit zei, ik weet het niet meer, komt uit één of andere film, maar nu is de film 'Speed 2' met Sandra Bullock op TV. Je zou toch alleen al voor haar kijken. Haar stem en haar snoetje zijn toch voldoende om elke man te doen smelten ? Of ben ik dat alleen, ik denk het niet.
Enfin, de film op zich is ook wel van een redelijk niveau denk ik, maar ik geef het toe, ik kom er voor uit, ik heb een boontje voor Sandra Bullock. Zal nooit veranderen ;-)

Maar ik denk dat al die mensen die vandaag in de file gestaan hebben op weg naar huis (over de E40, E313 en andere E's) niet zo veel last gehad hebben van speed, wel integendeel. Van veel speed zal er niets te merken geweest zijn. 25 KM file, autosnelweg volledig afgesloten, dat is pas huilen met de pet op.




Ben ik blij dat ik grotendeels binnendoor kan rijden. Het ergste wat je daar kan overkomen, is wat ik vanmorgen tegenkwam. Ook toen stond er een lange file op de E19 wegens ongeval in Vilvoorde, en dus reed ik binnendoor. Via Zemst richting Vilvoorde, en dan nog over hele kleine weggetjes, en wat was men daar aan het doen ? De kantjes aan het maaien. Met zo'n grote traktor en een grote wagen erachter die dan nog midden op de weg moest staan om te kunnen maaien en waar je dus met geen middelen langsdoor kon. Er zat dus niets anders op dan te wachten. Maar langer dan 5 minuten heeft dat niet geduurd en toen kon ik weer verder. Dat valt dus mee, wat je niet kan zeggen van al die sukkelaars die uren in de file gestaan hebben.
Mijn gedachten en sympathie zijn bij jullie. Ik weet hoe het voelt, ik heb het allemaal meegemaakt, maar probeer het nu - als het ook maar enigszins kan - te vermijden.
Want als ik ergens niet vrolijk van wordt, dan is het wel in de file staan. En voor jullie denken dat ik een chagrijnige vent ben (want ik reclameer op nogal veel hier, realiseer ik mij plots), ik ben eigenlijk een zeer vrolijk en optimistisch type. Dit is gewoon één van mijn uitlaatkleppen. Maar ik zie het leven nog altijd van een zeer zonnige kant hoor. Optimist tot in de kist. That's me.
Blogje ',','

Geen opmerkingen: