zaterdag, september 13, 2003

Mijn hofke, mijn hofke, mijn hofke
Wat zien ekik u gere. ;-) Weer een beetje in mijn hofke gewerkt, tussen het boodschappen doen, briefjes ronddragen (uitnodigingen voor de voorstelling van mijn boek), moemoe bezoeken in het rusthuis en werken voor Scarlet door.
De buxus gesnoeid, de lavendel gesnoeid, de beukenzuilen gesnoeid, en daarnet nog alles een beetje bij elkaar geveegd, nog wat onkruid uitgetrokken en mijn hofke ligt er weer redelijk proper bij. Het is niet zoals ik het zou willen, maar alles is veel te nat om er deftig in te kunnen werken. Dat zal iets voor volgende week zijn, als ik tijd heb, en het weer wat wil meezitten.
En daarmee zijn alle uitnodigingen verstuurd, via email, via post en te voet. Eerste reacties zijn positief, ik hoop dat er veel volk komt (en koopt ;-), dan wordt het een leuke avond. Maar ik moet wel zeggen dat ik er nu al behoorlijk zenuwachtig van wordt. En ik ben niet zo iemand die graag in het centrum van de belangstelling sta. Misschien wordt ik dat wel ooit gewoon als ik in Hollywood woon, maar voorlopig nog niet ;-)
Blogje ',','

Geen opmerkingen: