donderdag, september 25, 2003

Nonsens from Schoten
Net nog wat aan rondneuzen geweest bij andere blogs en kom ik er daar toch een tegen die blijkbaar regelmatig hier op bezoek komt. Maar ik wist dat natuurlijk niet. En die bij mijn dierbare blog (en andere nog steeds en ex-) collega's Smintjes, Dipfico en Highfly regelmatig over de vloer komt. Iemand uit de Planet omgeving ?
Ik weet het niet. Zij heet Nadine en werkt bij SD, zover ben ik al mee.
De rest, dat weet ik niet, maar misschien dat ze dat hier even kan toelichten in de comments die ze hier gejat heeft ;-). Grapje hoor, ben blij dat er nog mensen het kunnen gebruiken, heb er ook even naar moeten zoeken hoe je hier comments kon invoegen, maar eigenlijk is het dus heel simpel. Zoals ergens hieronder uitgelegd wordt. Werkt perfect samen met Blogger. Dus commenten maar. :-) (wat in de computertaal nog wel iets anders wil zeggen, maar dat laten we hier dus maar in het midden ;-)
En voor zij die het nog niet wisten (ja, ik weet het, ik ben een ongelooflijke zaag) : zaterdag is de voorstelling van mijn boek : "Meriumbe, de vlucht van het Heilig Vuur." Allen daarheen, allen daarheen.

Blogje ',','

Geen opmerkingen: