donderdag, september 04, 2003

Uitnodigingen plooien, in enveloppes steken
Dat is het leuke werk waar ik net mee bezig was. De uitnodigingen zijn er en ze zijn mooi (dank je Sonia ;-) Dus kan ik met de verdere voorbereidingen aan de slag om alles klaar te maken voor 27 september als de grote D-Day is. Of moet ik zeggen M-day (snappie ? ;-)
Vandaag in Antwerpen al naar "Vers voor de Pers" geweest, een voorstelling van alle nieuwe boeken, georganiseerd door Boek.be, de organisatie die ook de Boekenbeurs organiseert. En natuurlijk stond ook Kramat daar en stelden zij onder andere mijn boek voor. Was wel eens leuk om te zien. Het stond daar vol met 'de grote' uitgeverijen. Die grote stapels nieuwe boeken voorstelden, waartussen de hoge heren van de pers paradeerden en hun oog al of niet goedkeurend over de uitgestalde waren lieten gaan. De geschreven pers was er, de gesproken pers, en de beeldende pers.
En ik heb zowaar een interview vast (of aan mijn been ;-) op Radio Vlaanderen Internationaal (of de Wereldomroep) met Lukas de Vos. Hij gaat mij daar binnenkort interviewen (ttz dat is toch de bedoeling, dat heeft hij beloofd). Verdorie, het wordt nog echt. Maar ik zal maar rustig blijven, want zoals Lukas het zei : ik zal bekend zijn in Timboektoe, maar niet in Herk-de-Stad (mijn roots nvdr ;-). Maar 't is toch al iets hé.
En ook nog enkele andere promotionele acties beginnen vorm te krijgen, maar daarover later meer. Nu moet ik nog wat enveloppes vullen en dan ga ik begin volgende week de mailtjes uitsturen. Het wordt me wat, tjonge jonge, het wordt me wat.
En tussendoor vanavond nog een uurtje in de tuin gewerkt, onkruid gehakt, en morgen krab ik dat bij elkaar, want nu was het nog te nat. En daarna nog een hele tijd geprobeerd die router aan de praat te krijgen, maar niet willen hé. TTZ, hij wil wel, maar niet alles (dank je Tom voor je hulp). En toen ik mijn modem er weer tussenhing, begon die vies te doen, wou de hele tijd niet opstarten. Ik werd er bijna wild van, maar ondertussen is ook dat weer in orde.
Computers : voor niks nodig, voor niks goed, lang leve pen en papier ;-). Maar niet echt dan, want als ik op papier een boek had moeten schrijven, zou het nooit gebeurd zijn, ik kan niet lang schrijven, ik kan niet leesbaar schrijven, en ik kan niet snel schrijven. Dus, geef me toch maar een computer, maar dan liefst eentje die werkt ;-)
Blogje ',','

Geen opmerkingen: