dinsdag, september 23, 2003

Terminator II op bezoek in Vilvoorde
Met alle respect voor de persoon in kwestie, maar tijdens een meeting die ik deze namiddag had, kon ik me niet van de indruk ontdoen dat ik tegenover één van de hoofdrolspelers uit Terminator II zat. De T 1000 voor de ingewijden. De manier waarop die kerel keek, zijn gezicht, zijn oren, alles deed me aan deze figuur denken. Ik zat bijna te wachten tot Arnold The Terminator de zaal binnengestormd zou komen met een bazooka in de aanslag en deze robot in flarden zou schieten, die dan kort nadien weer mooi in elkaar zouden vloeien, aangezien deze T 1000 van vloeibaar metaal gemaakt was.

Maar de heer Schwarzenegger heeft het blijkbaar te druk met zijn campagne om Senator te worden, want hij is niet gekomen, en de T 1000 is niet in flarden geschoten. Hij kon op een gegeven ogenblik zelfs lachen, dus denk ik niet dat het de echte was. Maar toch, zelfs na nog eens opnieuw, en nog eens opnieuw, en nog eens opnieuw te kijken, bleef hij mij aan de echte T 1000 (oftewel Robert Patrick) doen denken.
Enfin, als deze persoon dit ooit zou lezen, niets persoonlijks hoor, maar ik vond het gewoon een treffende gelijkenis.
Blogje ',','

Geen opmerkingen: