donderdag, september 11, 2003

Afscheid van een toffe meid
Ons Muriel (beter gekend als Mumu) gaat weg. Verdomd spijtig, want het is een ongelooflijk toffe meid. Maar ja, niets aan te doen, ze krijgt een mooie kans, dan moet ze die grijpen, ze zou wel dom zijn als ze dat niet deed. Maar we gaan haar missen, zeker weten.
Het is echter een kleine wereld, en wellicht zien we elkaar nog wel terug. In elk geval, ik ga er nu eentje drinken op haar gezondheid.
Maar niet te veel, want door het grote gebrek aan slaap van de afgelopen dagen (4 uur) ben ik niet echt in staat om veel te verdragen. Niet dat ik dat zou doen, want ik moet nog rijden, maar zelfs eentje is nu misschien al te veel. Ik zal wel zien hoever ik geraak, maar drinken en rijden is bij mij een combinatie die niet kan. No way, dat is veel te gevaarlijk. Er sterven dagelijks genoeg mensen in het verkeer door dit soort onnozeliteiten. Dus doen we dat niet. Volia.
Blogje ',','

Geen opmerkingen: