vrijdag, september 05, 2003

Nou moe
Zeg dat wel. Alle uitnodigingen steken in een enveloppe, mails zijn zo goed als klaar. Ik ben er bijna. De drank wordt al stilaan geregeld (is belangrijk nietwaar). Zaal is er, geluidsinstallatie is er, tappers zijn er. Nu nog volk om te komen en te kopen en we zijn er. Ongelooflijk spannend.
Vandaag een eerste exemplaar van de kaft gekregen zoals ze echt wordt. Ik vind ze zeer mooi. Echt waar, op die foto na natuurlijk die er op de achterkant staat, die van de auteur, die ontsiert het kaft wel een beetje, maar als je enkel de voorkant bekijkt, is dat niet zo erg.
En een exemplaar van de tekening die in het boek komt. Een kaart van de wereld die het meeste voorkomt in het boek. Klinkt dit spanned ? Goed, dan moet je het zeker lezen ;-)
En daarmee is het weer weekend. Maar het zal ook nog wat werken worden, vrees ik, maar ja dat overleven we wel. En boodschappen doen, brieven naar de post doen, en nieuwe kleren gaan kopen voor de voorstelling op 27/09, want dat moet hé. En de rest van de maand geraken we er gewoon niet.
En soms denk ik : och manneke, waar zijt ge aan begonnen ? Maar eigenlijk vind ik het wel biezonder leuk en spannend. Ik zou het nog doen, maar dat zeg ik nu, wie weet wat voor een flop het wordt. Maar ik denk het niet, aan de eerste reacties te horen, is het positief, mijn uitgever blijft gewoon zeer enthousiast over het boek. En ik denk toch dat er heel wat volk gaat afkomen. Dus kan het eigenlijk niet meer stuk. Het simpele feit alleen al dat hij uitgegeven wordt, is al een succes, en de rest, dat zien we wel als het komt.
Maar ik beloof dat ik jullie zal blijven kennen, ook als ik beroemd ben ;-)
Blogje ',','

Geen opmerkingen: