zaterdag, september 20, 2003

Wat een dag
Vanmorgen al telefoon omwille van electriciteitsproblemen in Antwerpen, die opgelost, dan switch kapot, die opgelost, dan airco kapot. Ondertussen boodschappen gaan doen, een journalist over de vloer gehad voor mijn eerste interview. Die nog maar net buiten, belde mijn uitgever dat mijn boeken toegekomen zijn. Nog rap gebeld om de drank voor volgende week te bestellen en dan naar de uitgever. Daar mijn eerste boek officieel in ontvangst genomen. Rap naar huis, rap gegeten en dan naar het werk om weer een verhuis te doen.
En die is nu, zo rond 23u afgerond, vlot gegaan, maar weer een hele dag werken (van 14uur tot nu) en morgen om 9 uur mag ik hier weer terug zijn om de rest af te ronden (het telefonie stuk). Waarom heb ik toch gene stiel geleerd. Maar ja, eigenlijk is het wel leuk. Dus zullen we het maar blijven doen zeker :-)
Blogje ',','

Geen opmerkingen: