woensdag, september 17, 2003

Ik word nog een echte BV
Of beter, een bekende BH (bekende Heultjenaar) ;-) Want kijk eens naar het bord dat sinds vandaag in het centrum van het mondaine Heultje prijkt ?

Voor zij die naar de voorstelling komen, de zaal ligt rechtsachter dit bord. Dus als je dit bord ziet, dan ben je er ;-)
Je zou voor minder gaan zweven. Bovendien heb ik al twee keer met de aankondiging van deze voorstelling in het Parochieblad gestaan (ja inderdaad "Kerk en Leven"). En nu komt de andere lokale pers aan de beurt.
En mensen beginnen te vragen : "Wie is die Luc Vos ?". En dat is goed. Ikzelve ben nog niet zo bekend in de grote dorp, maar mijn liefste echtgenote wel. Dus als ze weten met wie ik getrouwd ben, dan kennen ze mij ook wel, maar ik ben, zoals ze zeggen, een inwijkeling, en tot op heden niet de meest actieve in de het lokale verenigingsleven (met uitzondering van de organisaties waar Els bij betrokken is), maar ik heb zo'n gevoel dat ik binnenkort wel iets bekender zal zijn.
Wat niet wil zeggen dat niemand mij kent, maar in een dorp van toch wel iets meer dan 3000 inwoners is het normaal denk ik dat niet iedereen mij kent. En daar moeten we dus iets aan doen. En daar zijn we mee bezig.
'k Moet zeggen, het is toch wel een speciaal gevoel om je naam op 'de bilboard' van Heultje te zien staan. Trafalgar Square of Times Square of Dotonbori in het klein. Het pad naar eeuwige roem (en nog langer verval ;-) is al lichtjes geƫfend. Allez, toch heel lichtjes :-)
Blogje ',','

Geen opmerkingen: