zondag, september 21, 2003

Ik wil rust !
Na gisteren voormiddag de hele tijd aan de telefoon gehangen te hebben voor Scarlet, en dan van 14 u tot 00u00 gewerkt te hebben en vanmorgen terug om 9u op post te zijn in Antwerpen tot bijna 15 uur, wil ik nu wat rust. Maar die was me niet gegund. Terwijl ik naar huis reed, al een conference call gedaan. Dan naar Wiekevorst gereden, naar moemoe in het rusthuis, waar Els en Bram waren, onderweg geen telefoon gehad. Maar dan naar Morkhoven, naar de 'lekboerderij' voor een driedubel ijsje en daar begon het weer. Twee keer telefoon en onderweg naar huis op de fiets nog eens een conference call gedaan van zowat 20 minuten. Leuk hoor, een uitje met het gezin.
En toen ik eindelijk thuis was en de tafel aan het zetten was om te eten, ging de telefoon weer. Met het nieuws dat het allemaal opgelost was. Ikke blij, maar was nog niet zeker, dus gevraagd nog iets na te kijken. Waar ze me tijdens het eten dan weer voor terugbelden met de mededeling dat het in orde was. Goed nieuws dus, maar eigenlijk een beetje te veel. Ik kan het niet over mijn hart krijgen, maar soms zou ik dat GSM onding gewoon in de beek willen gooien. Maar ik ben te zot daarvoor. Kan er niets aan doen, zo ben ik. Maar een beetje rust af en toe, zou toch niet slecht zijn.
Enfin, de werkweek begint weer, morgenvroeg op post in Antwerpen om de restanten van de verhuis op te ruimen, en dan zien we wel weer, nietwaar.
Blogje ',','

Geen opmerkingen: