maandag, september 22, 2003

Nu wil ik helemaal rust !
Gisteren nog maar net geschreven dat het te druk was, wel vandaag was het zo mogelijks nog erger. Ik denk dat mijn GSM nog nooit zo veel gegaan heeft als vandaag. De ene na de andere belde met alle mogelijke en onmogelijke problemen en vragen. En problemen zijn er wel geweest :-(
Ze zijn ondertussen wel weer opgelost, maar ik hoop dat ze nu wegblijven. Ik heb nog wel andere dingen te doen deze week dan met het werk bezig zijn. Alhoewel alles wel lijkt in orde te komen. Podium is net geregeld, zal er zijn voor zaterdag, geluidsinstallatie is er, drank en snoeperij is er. De boeken zijn er. Nu het volk nog, en het is ok. Een aantal mensen hebben wel laten weten dat ze niet konden, vooral een aantal vrienden van vroeger, waarvan ik gehoopt had dat ze gingen komen, maar ja, wat doe je er aan. Als je de uitnodiging laat verstuurt, hebben mensen al licht iets anders, verstuur je ze vroeg, dan vergeten ze het. En verstuur je ze verschillende keren, beschouwen ze het als spam ;-)
Dus zullen we wel zien wie er wel of niet komt. Wie komt is heel welkom, wie niet komt, mag altijd zo een boek bestellen. Ik zal nog wel een reminder sturen, of het nu als spam beschouwd wordt of niet :-)
Blogje ',','

Geen opmerkingen: